fbpx
Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 30€

FAQs

FAQs

Απαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις!

Αν έχετε κάνει κάποιο λάθος σε μια παραγγελία σας η οποία δεν έχει σταλθεί με την μεταφορική ή το Courier, παρακαλούμε να έρθετε σε άμεση επικοινωνία με το κατάστημα μας, τηλεφωνικώς ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, ώστε να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές.

Μπορώ να επισκεφτώ το κατάστημα σας;

Φυσικά! Είμαστε ανοιχτά όλες τις εργάσιμες ημέρες και το προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!

Με ποιους τρόπους μπορώ να ολοκληρώσω μια αγορά;

Το Must-Fashion.gr σας παρέχει εύκολους και ασφαλής τρόπους για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας. Πιο συγκεκριμένα, σας παρέχουμε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε τις online αγορές σας με κατάθεση του ποσού σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, με παραλαβή από το κατάστημα, μέσω αντικαταβολής ή / και πληρώνοντας με την πιστωτική / χρεωστική / προ-πληρωμένη κάρτας σας μέσα από το ασφαλές σύστημα της EuroBank.

Πως μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Όλες οι παραγγελίες σας, συμπεριλαμβανομένων των ολοκληρωμένων, ακυρωμένων και αυτών που βρίσκονται σε επεξεργασία, βρίσκονται διαθέσιμες στην σελίδα “Παραγγελίες”. Παρακαλούμε σιγουρευτείτε πως έχετε πρώτα συνδεθεί στον Must-Fashion λογαριασμό σας.

Διόρθωση λαθών σε παραγγελίες που βρίσκονται σε υπό-εξέλιξη

Αν έχετε κάνει κάποιο λάθος σε μια παραγγελία σας η οποία δεν έχει σταλθεί με την μεταφορική ή το Courier, παρακαλούμε να έρθετε σε άμεση επικοινωνία με το κατάστημα μας, τηλεφωνικώς στο (+30) 23410-70141 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, ώστε να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου, τι κάνω;

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης. Θα σας σταλθεί ένας σύνδεσμος στο email σας από τον οποίο θα έχετε την δυνατότητα να θέσετε ένα καινούργιο κωδικό πρόσβασης. Στην περίπτωση που συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.